Sneller gespierd worden ( 5 Tips voor meer spiermassa in korte tijd! )

sneller gespierd worden

Ben je al een tijdje aan het trainen om gespierd te worden maar wil het maar niet vlotten en wil je sneller gespierd worden? Dan ben je niet de enige. Wij mensen hebben over het algemeen maar weinig geduld, we willen alles zo snel mogelijk. Helaas heeft het tijd nodig om gespierd te worden. Ik zal ook gelijk eerlijk zijn je kunt niet binnen 1 maand gespierd worden of binnen 1 jaar het lichaam van Rico Verhoeven hebben.

Maar er zijn wel een aantal dingen die je kunt doen waardoor je sneller gespierd zult worden. Wat gespierd is, is voor iedereen anders. Voor sommige mensen is iemand gespierd als hij of zij afgetraind is en je alle spieren kunt zien, terwijl gespierd zijn voor anderen betekent dat je mega breed bent en de spieren bijna uit je kleding scheuren. Hier zit dus een behoorlijk verschil in.

Als je alleen maar je spieren zichtbaar wil laten maken dan moet je zorgen dat je vetpercentage omlaag gaat. Gelukkig kun je dit al binnen een maand bereiken al is het wel afhankelijk van de hoogte van je vetpercentage. Maar in dit artikel ga ik het specifiek hebben over mensen die echt wat spiermassa willen kweken en dat op een zo snel mogelijke manier. Ik zal je 5 tips gaan geven om sneller gespierd te worden. Als je deze 5 tips strict volgt, zul je na 3 maanden merken dat je een stuk gespierder en breder bent.

Sneller gespierd worden 5 tips!

Meer eten

Om gespierd te worden zul je meer moeten eten dan je normaal zou doen. Zodra je gaat trainen zullen je spieren kapot gaan om dit te herstellen zal je lichaam energie nodig hebben. Hierdoor moet je meer gaan eten zodat je spieren kunnen herstellen en groeien. Hoeveel je moet eten ligt aan je lengte, gewicht, leeftijd en activiteit gedurende dag. Je kunt met een calorie calculator ongeveer berekenen wat je nodig hebt om gespierder te worden. Via myfitnesspal kun je een eigen voedingsschema opstellen met de benodigde eiwitten, vetten en koolhydraten. Vooral eiwitten zijn belangrijk voor de opbouw van spiermassa. Op den duur merk je zelf wel wat het beste voor jou werkt. 

Als je denkt dat je alleen maar kip, rijst, en broccoli, havermout, eieren en kwark moet eten heb je het fout. Je kunt namelijk heerlijke recepten maken met eiwitrijke producten. Fitchef is een receptenboek met allerlei eiwitrijke recepten waardoor je nooit verveelt raakt en genoeg voedingstoffen binnenkrijgt om sneller gespierd te worden. Voor meer informatie over Fitchef verwijs ik je naar mijn eigen review over Fitchef.

Trainen met gewichten

Je kunt gespierder worden door alleen te trainen met lichaamsgewicht maar er komt een punt dat je gewichten moet gebruiken om gespierder en breder te worden. Het is overigens wel goed om oefeningen te doen met alleen maar je lichaamsgewicht. Op deze manier gebruik je namelijk je hele lichaam en train je op een functionele manier je spieren. Dit helpt je uiteindelijk met de techniek tijdens het trainen met zware gewichten. Omdat je spieren helemaal naar de kloten gaan tijdens het trainen is het belangrijk dat je genoeg gaat eten zodat je de volgende training weer maximaal en beter kunt presteren. Eten en trainen zijn wat dat betreft onafscheidelijk van elkaar om snel gespierd te worden. 

Rust

Spiermassa bouw je in bed. Als je slaapt kan jouw lichaam optimaal herstellen van alles wat je gedurende dag gedaan hebt. Zorg ervoor dat je minimaal 7 tot 8 uur slaapt per dag zodat je lichaam bij kan komen en jij weer fris en fruitig voor de dag kunt komen. En weer met 100 % energie in de sportschool staat om keihard te trainen. 

Herstellen

Je denkt waarschijnlijk wtf herstellen is toch hetzelfde als rust? Maar nee, rust is rust. Tijdens het herstellen doe je iets actiefs om je spieren sneller te laten herstellen. Voorbeelden hiervan zijn je mobiliteit trainen, stretchen, massage of de bekende ijsbad. Al deze methodes zijn er om je botten, pezen en spieren gezond te houden. Zodat jij elke dag weer optimaal kunt trainen en sneller gespierd kunt worden. 

Wees constant 

Het zal tijd nodig hebben om gespierd te worden. Als het moeilijk wordt of het duurt je te lang geef dan niet op als een loser maar ga door. Als je niet constant bent met je voeding, training en rust zul je nooit zo gespierd worden als dat je normaal gesproken zou worden wanneer je wel constant bent. Je lichaam is een biologische machine en jij moet er alle controle over hebben. Dus heb het geduld en discipline om je droomlichaam te bouwen en dan zul je naarmate de tijd vordert een gespierde machine worden. 

Sneller gespierd worden met Sterk en Gespierd 

Wil je maximaal resultaat en er 100% voor gaan om de sterkste en meeste gespierde versie van jezelf te worden? Dan is het boek Sterk en Gespierd iets voor jou. In dit boek leer je te trainen op een wetenschappelijke manier zoals professionele atleten en krachtsporters een droog, sterk en gespierd lichaam ontwikkelen. 

Dit boek is gemaakt door Nick Fennema, A-Klasse Fitness Atleet en winnaar Enercup. Met hulp van het bedrijf FIT.NL waar hij werkzaam is als bewegingsweterschapper heeft hij het boek Sterk en Gespierd kunnen maken. Dit boek is geschikt voor zowel beginners als gevorderden. Voor iedereen is er wel een trainingsschema dat bij jouw doelen past. 

Nick Fennema en Fit.Nl zijn zo overtuigd over hun product Sterk en Gespierd dat je levenslang een niet goed geld terug garantie krijgt oftewel je loopt geen risico op een miskoop. Wil je Sterk en Gespierd kopen of meer informatie over het boek? Klik dan op de link hieronder. Veel succes met sneller gespierd worden!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.